maandag 28 oktober 2013

Kaarten voor mannen / Cards for men

Vandaag stormt het, dus maar binnen gebleven en een aantal kaarten voor mannen gemaakt. Dat schiet er vaak bij in maar nu werd ik door Pinterest en door het mooie vintage papier toch geïnspireerd om eindelijk eens een voorraadje te maken. Ik heb van alles gebruikt, papier, knoopjes, labeltjes, touw, stempels etc. Het papier is weer van diverse blokjes van Prima Marketing (Romance novel, School memories). Misschien moet ik er nog meer maken want ze gaan hard. De buurvrouw heeft er al 2 uitgezocht en ik heb er zelf deze week ook al 2 nodig.

Today the stormy weather keeps me inside and I made some cards for men. I dont often make them but now I was inspired by Pinterest and by the nice vintage paper to make a stack. I used all sorts of material such as paper, tags, buttons, string and stamps. The paper again is from various blocs by Prima Marketing (Romance novel, School memories). Mayby I should even make some more because my neighbour already chose 2 and I need 2 myself this week.

 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten