vrijdag 19 april 2013

vintage flessen en kaarsjes, vintage bottles and candles

Ik drink graag elderberry cordial, oftewel witte vlierbessenlimonade. Ik doe er light tonic bij en wat (bruisend) water. Een lekker alcoholvrij aperitiefje. De flessen van 0,5 l doe ik niet weg maar ik kleed ze aan in een vintage stijl. Op internet zijn veel sites met mooie printables waar je onder andere dit soort vintage etiketten vindt. Dan nog een kantje, een lintje, een klein bedeltje en je vintage fles is klaar om een gezellig hoekje mee te versieren.

I like to drink elderberry cordial with diet tonic and some (sparkling) water. This makes a nice aperitive.  I don't throw away the 0,5 l bottles but dress them up in a vintage style. On the internet there are many sites with nice free printables where you can find this type of labels. Than add some ribbon, a little charm and your vintage bottle is ready to decorate a nice corner.

 
De onderstaande kaarsjes versier ik in dezelfde stijl, o.a. met jute of met muzieknoten gestempeld perkamentpapier.

These candles are decorated in the same style, with burlap or parchment stamped with musicnotes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten